Kar pa se tiče blagovnih znamk – zanimiva tema. V blagovno znamko je vloženo ogromno časa, znanja in seveda denarja. Potem pa ti po netu zaokroži mail kako strupene so klorove spojine v Esprit oblačilih, pa kako Deichmanove in seveda po vsej verjetnosti tudi čevlje drugih znamk, pršijo z dimetilformamidom, kako strupena so oblačila v Zari … V službi niti pod razno ne smemo vstopati v neprezračene kontejnerje, ker je to smrtno nevarno. Nič, bo treba poiskat blagovno znamko KO-TE (Konoplja Tekstil) ali pa BOLI-ME (Belokrajnska oblačila lanenega izvora – mnogo ekološka). K sreči so na trgu prisotne tudi druge, vsakodnevno preizkušene blagovne znamke – da se zastrupiš z Laškim kozorogom se moraš že fajn potrudit. Skoraj se ti lahko zgodi, da prej utoneš. Sicer pa, koliko slovenskih blagovnih znamk svetovnega slovesa poznate? No, Akrapovič je že ena takšna, da človek sname klobuk.