Kot majhen fantek je očaran spremljal očetovo delo v fotografski temnici. Pritisniti na sprožilec njegove Leice je bilo za dečka vselej veliko veselje in čast. Za začetek lastne fotografske poti mu je oče ob koncu osnovne šole podaril Fed3. Z njim je ohranil spomin na srednješolska leta, študentsko prakso in prva daljša potovanja. Po končanem študiju medicine je svojo tehniko izpopolnjeval s Pentaxom Super A in Z1. V poklicnem življenju splošnega in posebej še plastičnega in rekonstruktivnega kirurga mu je bila fotografija vselej pomemben vsakdanji dokumentacijski pripomoček za spremljanje in predstavitev rezultatov dela. Digitalna doba je po nekaj letih najprej z uporabnostjo in končno tudi s kvaliteto posnetkov odplavila v preteklost filme in sicer čisto spodobno Konico. Za vsakdanjo komunikacijo med kirurgi in prikaz rezultatov terapije na kongresih so postali bolj in bolj uporabni najprej vse zmogljivejši kompaktni digitalni fotoaparati od Nikona do Sony-ja in Panasonicov ter končno pametni telefoni.
S popotnimi fotografijami je na začetku poklicne poti ilustriral celo vrsto svojih poljudnih člankov v reviji Gea. Številna potopisna predavanja z diapozitivi so omogočala nova potovanja. Fotografije s poklicnega področja pa so ilustrirale posterje, predavanja, predstavitve in članke v medicinskih strokovnih revijah in knjigah ter poljudni reviji Estetika.
Z rezultati estetskih posegov, a tudi s kvalitetnimi, verodostojnimi in privlačnimi ter prepričljivimi fotografskimi posnetki rezultatov dela si je utrl pot v svet in operacijske dvorane od Atlantskega do Tihega oceana. V zasebnem življenju s fotografijami, ki jih beležita Nikon D800 in D850, ohranja spomin na vtise iz sveta, na človeške in naravne umetnine, občudovanje velikih in drobnih naravnih lepot ter minljivih trenutkov.
Društvo Fotografov SVIT je zanj prostor za kritičen in vzgojni pogled na fotografsko ustvarjalnost, vir novih fotografskih izzivov in spodbuda za učenje novih tehnik. Ne samo slavni in razvpiti motivi, tudi povsem vsakdanji predmeti in dogodki so lahko čudoviti če jih pogledamo v posebni svetlobi in iz izbranega zornega kota. Videti, dojeti to lepoto je vseživljenjski izziv, ujeti njeno minljivost v brezčasnost fotografije pa nagrada, ki poplača vse fizične in miselne napore.